Доставка

Загальні положення

Ми доставляємо замовлення по всій Україні зручними способами:

• через службу “Нова пошта” (у пачкомат, у відділення або кур’єром до дверей);

• кур’єрською доставкою у межах Києва;

• самовивозом — після попереднього погодження наявності товару по телефону або у месенджерах.

Час обробки замовлення становить 1 робочий день.

Вартість доставки, термін доставки, спосіб і вартість пакування не входять у вартість товару та розраховуються згідно з тарифами перевізників.

________________________________________

Відстеження замовлення

Щойно ваше замовлення залишить наш склад, ви отримаєте повідомлення з трек-номером поштового оператора. Ви зможете самостійно відстежувати рух посилки на сайті перевізника.

________________________________________

Міжнародна доставка

Так, міжнародна доставка можлива.

Будь ласка, узгодьте перевізника та вартість доставки з нашими менеджерами через e-mail або месенджери.

Додаткові витрати (мита, збори, страхування) можуть покладатися на одержувача згідно з чинним законодавством країни призначення.

________________________________________

Перевірка та пошкодження при транспортуванні

Перевіряйте стан упаковки та товару в момент отримання.

У разі пошкодження або неповної комплектації ви маєте право відмовитися від отримання та скласти акт-претензію до перевізника.

Просимо також повідомити нас про ситуацію — ми допоможемо врегулювати питання якнайшвидше.

________________________________________

Повернення товару

Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання, якщо:

• товар не використовувався;

• збережено товарний вигляд, упаковку та повну комплектацію;

• товар не вироблявся індивідуально під ваше замовлення

• є документи, що підтверджують покупку (чек, накладна).

________________________________________

Як повернути товар?

Надішліть лист на наш e-mail, вказавши:

o дату покупки та номер замовлення;

o назву товару, який ви хочете повернути;

o номер товарно-транспортної накладної;

o ПІБ покупця та контактний номер телефону.

Після отримання листа ми підтвердимо реєстрацію повернення та надішлемо номер вашого повернення.

2. Упакуйте товар належним чином і вкажіть номер повернення на пакунку.

3. Відправте товар за адресою, з якої ви його отримували.

Згідно із законодавством України, повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Після повернення

Розгляд і обробка повернення займають до 7 днів.

Після перевірки ви отримаєте лист із підтвердженням отримання товару.

Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким було сплачено замовлення протягом 5 робочих днів.

Банківські операції можуть зайняти додатково кілька днів.

________________________________________

Вартість повернення

• Ви самостійно обираєте спосіб пересилання товару для повернення і це визначає його вартість.

• Витрати на доставку повернення оплачує клієнт.

• У разі відправлення товару за рахунок одержувача з суми відшкодування буде вирахувана вартість доставки.

• Комісії банків, вартість упаковки та доставки до покупця та/або до продавця, інші супутні витрати не компенсуються.

• Якщо ці умови вам не підходять, просимо утриматися від оформлення покупки.

________________________________________

Обмін товару

На жаль, ми не здійснюємо прямий обмін товару. Але ви можете повернути товар (у межах 14 днів) і оформити нове замовлення на потрібну позицію.

Товар додано в корзину